Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja

Ninolaisten kohtaamispaikka.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Tallilaisten pulina

+2
Latu
Sanni
6 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 10]

151Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 6:37 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

YES. Ja kohta on päällikön kuva valmis \m/

Ehkä se on vaan oikeasti samaistumisvaikeus, tai sitten niillä on vaan siun mielestä mielekäämpi pelata. C:

http://www.latuntalli.webs.com/

152Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 6:48 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Hih, en tiiä, ei oo silleen haitannut koskaan mutta kyllä juu, jotenkin meinaan aina ajautua tammapelaajaksi. Ehkä just se, että mun on hankala kuvitella olevani hahmo itse, jos se on miespuolinen (=samaistua), roolipeleissähän on kuitenkin ehdoton plussa jos pääsee tavallaan hahmon pään sisään. Se on mulle aina ollut luontevampaa naisilla/tammoilla/nartuilla jne., ja ehkä sen takia hahmot on myös sellaisia - voisinhan mä orin/miehen/uroksen tehdäkin mutta sillä pelaaminen ei varmaan olisi just niin luontevaa C: toisinaan ärsyttää, mutta en vaan osaa mieltää itteäni pelaamaan miespuolista hahmoa, kun en oikeastaan pysty niin hyvin porautumaan sellaisen pään sisään. Woman know's everything about women :_D ja niitä mielen oikkuja ja raivopuuskia on paljon helpompi ymmärtää ja hahmosta tulee paljon monipuolisempi, kun pystyn tällä tavalla kehittelemään. Ja samaistuminen - sanalla olikin sitten jo yksinkertaisempi selittää tää asia :"D

Nojuu, sori Sanni, tästä tuli ihan ropealue nyt <':

153Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 6:48 am

Tintti



Anteeksi että tulen tänne kitisemään ja itkemään, mutta pakko.

Omistin äitin kasvattaman ponin 17, melkein 18 pitkää vuotta ihan pienestä ipanasta lähtien. Kun täytin 18, aloin itse maksaa ponin jutut, ja tajusin, että työttömällä opiskelijalla ei ole varaa hevoseen ja jouduin myymään parhaan ystäväni pitkin hampain kauas. Ja nyt poni myytiin uudestaan, koska penteleen tollot ei osaa ajatella, että shettis on ehkä liian pieni reilu 12 vuotiaalle tyttöselle, joka tahtoo kehittyä kilpailemiseen asti. Ja nyt en saa edes tietää omistajan nimeä, en saa sähköpostia enkä yhtään mitään. Joten poni katos, vaikka mun piti pitää huoli siitä, että tiedän missä se menee ;<

Ihan ku ei ois ollu tarpeeks vaikeeta myydä sitä ilman tällästä paskaa.

Anteeksi.

154Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 6:56 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Tintille kamalasti jaksamusta, varmasti hirveä tilanne rakkaan myyminen on aika kauheeta, ja varsinkin, kun ei tiedä, minne se loppujenlopuksi menikään... sä oot tavallaan sen kasvattaja (tai äitis on), joten tavallaan sun pitäis tietää missä se sun (tai teidän) kasvatti liikkuu. Jos ei äidilleskään yhteystietoja suostu antamaan niin jo on o_O

//Sanni, sitten kun kerkeät niin tämän voi lisätä Indin päiväkirjankanteen, tuon Omistaja: Annika kohdan voi kuitenkin säilyttää : )

//Latulle "vastailtu" mailiin :3



Viimeinen muokkaaja, Annika pvm Su Marras 25, 2012 7:01 am, muokattu 1 kertaa

155Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 7:00 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Tintti aika kämyinen tilanne, otan osaa. :/ Koita pommittaa sähköpostilla niin että myyjät tajuavat miten epätoivoinen olet siitä että mihin se poni nyt oikein menikään?

http://www.latuntalli.webs.com/

156Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 7:13 am

Tintti



No, Hipposta pommitan noin kuukauden päästä kun omistajanvaihdos on varmasti hoidettu, koska mikään laki ei kiellä Hipposta kertomasta mulle uuden omistajan nimeä. Ehkä mitään muuta ne ei saa antaa. En tiiä.

157Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 7:56 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

No Hippoksesta ainakin sen nimen kaivelet, on kyllä vähän hämärää hommaa tommonen :/

Jeeeee sain valmennukset kirjotettua, nyt on voittajafiilis

158Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 7:59 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Jos saat vain nimenkin selville niin saat kyllä muilla palveluilla puhelinnumeronkin, en usko että he suuttuisivat jos soitat ja kerrot tilanteesta.

Ja tuplajee kuva on valmis

http://www.latuntalli.webs.com/

159Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 8:01 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Triplajee, mielelläni tolle kehittelen puolison :_D upeeeee... *miten tehään kuolaava hymiö.com*

Houpjuulaik mun Urpo-valmennus on vähän kökkö, nyt lähden kehittelemään sitä omaa sutta. Voipi olla että musta tulee joku suurkuluttaja, mutta sä saatat joutua piirtelemään senkin sitten palkat samaan satsiin tekketamman kuvapalkkojen kanssa, sain viiimein päätettyä sen nimen C:

160Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 8:03 am

Tintti



Tulkaa te kaks Riimususiin pelaamaan, siellä on kivaa ^^ Vaikka Ylläpito onkin tällä hetkellä hieman hiljainen, koska toinen taukoilee IRL-kiireiden takia ja toisen kone rikki.

161Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 8:06 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Tintti, taidan olla kamala ja jatkaa tätä omaa ideaani kun olen saanut jo historiikin ja kulttuurinkin tehtyä. :> Sitä paitsi aloin jo suunnittelemaan tuon nimettömän päällikön ihmismuotoakin, mwahahaha.

Annika yosh, pistinkin siulle justiinsa vastauksena sen otsikkokuvan~

http://www.latuntalli.webs.com/

162Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 8:11 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Meinasin just vastata vähän samanlailla, kivalta varmaan vaikuttaa Riimusudetkin mutta kaipa mie jään ensin seurailemaan tota Latun ideaa : D munkin pitää kai ruveta suunnittelemaan, kun Latukin ihan liika-aktiivisena on saanu jo kaikenlaista aikaseksi <: en jää jälkeeeen... :>

163Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 8:24 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

....Kun kerrankin edes olen aktiivinen jonkun asian suhteen, köh. XD

http://www.latuntalli.webs.com/

164Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 8:30 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

xS sopii kyllä allekirjoittaneenkin kuvaukseen pelottavan hyvin...

Muuten hyvä, mutta innostuin kirjottamaan roolipelinäytettä tässä alkajaisiksi, vaikka pitäisi suunnitella hahmoa :") ehkä mä lähetän sulle yksityisviestitse jonkun perusteellisen selonteon tästä :3

165Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 8:38 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Lähetälähetä! Alan tässä jo sivuja suunnittelemaan, saanko jonkun palkinnon kun oon ahkera :>

http://www.latuntalli.webs.com/

166Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 8:40 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Sä saat piirtämistehtäväpalkinnon :_D Eiku, joo, nyt tajusin että siitä viestistä puuttuu kaikkein olennaisin asia... sopisko palkinnoksi vaikka se, että mä oon nyt melkein saanut hahmon suunniteltua loppuun :>?

Nyt annatte mulle kaikki rynnäköllä virtuaaliheposia valmennettaviksi, jooko?

167Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 8:55 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Älä huoli, etköhän sie siitä enemmän tai vähemmän arttia saa, tykkän muutenkin tehdä kaikista parituksista ja niiden puoliskoista artteja. :>

Antaisin jos et olisi jo Urpolle niin hienoa valmennusta tehnyt, kiitos nopeasta toiminnasta

http://www.latuntalli.webs.com/

168Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 9:01 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Nyt kirjoittelin ulkonäkökuvatuksen valmiiksi, innolla oottelen niitä tulevia kuvia sitten : D inspaainspaainspaa!

Heh, ehkä olis pitänyt kirjottaa vaan muutama rivi... :_D En tottele ohjeita ;>

169Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 9:04 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Inspaainspaa, sanoo hän joka otsikkokuvaa piirtää

Näh, eipä tuo mitään, kivempi siellä sivuilla on katella pitkiä ja hyviä valmennuksia!

http://www.latuntalli.webs.com/

170Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 9:10 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Mulla on aina sellanen tyyli, että oli sisältö mikä hyvänsä, valmennuksen pitää olla ees jonkun pitunen - ja kun kerran valmennetaan, valmennetaan kunnolla :>

Laitan ulkonäön yv tulemaan, ehkäpä pitäis siirtyä pikkuhiljaa sähköpostin puolelle jutskaamaan : D muttamutta, odotan innolla kun muut tekee ja mä seuraan sivusta = jos haluatte työllistää mua jotenkin, siitä vaan c: huomenna tuun jokatapauksessa ihanasti kello 13 kotiin, joten sillonkin ehtii : D

171Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 9:12 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Jebajeba tai sitten yksityisviesteillä, meikä on niin auttamattoman huono tuijottamaan tuota sähköpostia... Silloin kun oli vielä mese niin sai sentäs ilmoituksen uudesta postista. :/

Onnellinen lyhyine päivines, meikäläisen pitäisi painaa ensi viikolla sellasta putkea että ehtisi valmistumaan perjantaiksi -ja työ on vielä puolivälissä. Jes.

http://www.latuntalli.webs.com/

172Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 9:30 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Meikän ensiviikko sanoo että jokapäivä on yhteen asti, sensaatio <3

173Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 9:33 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Ei ole reilua >:(

http://www.latuntalli.webs.com/

174Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 9:41 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Hohooooi, täällä on pulistu taas paljon juttuja. Viikonloppu on mennyt poikaystävän kanssa kun tuli taas intistä lomille... Nyt pitäs taas kestää 2 viikkoa ilman sitä -__-. Ei oo tässä viikonlopun aikana siis kerenny kirjotella eikä piirrellä, mutta nyt vois ehkä valvoo taas yön piirrellen.

175Tallilaisten pulina - Sivu 7 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 9:43 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Ainiin, kerkesihän mä lauantaina käydä kaverin kanssa maastoilemassa ja ponit meinas vähän innostua ottamaan laukkakisaa keskenään :-D. Olis pitäny asentaa semmonen kypäräkamera niin ois voinu kuvata sitä menoa.

http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/27914_10200181730453006_1068768739_n.jpg

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa