Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja

Ninolaisten kohtaamispaikka.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Tallilaisten pulina

+2
Latu
Sanni
6 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 10]

26Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 7:02 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Nimenomaa, vihaan ressaamista mutta ressaan vihaamista! Ja tottakai saat, ei ole rajoitettu keneltäkään tuota osallistumista :>

http://kumisaapas.net/ninovan

27Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 7:04 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Jees, kävin osallistumiseni heittämässä. Ja pakko kysyä että tallin hevosillehan saa varmaankin heittää randomia arttia, meinaan jos tekee joskus mieli kuvittaa joku tilanne tallin hevosen kanssa...

http://www.latuntalli.webs.com/

28Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 7:06 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Siis ihan ehdottomasti saa, ja jos olisin ilkeä omistaja niin sanoisin että pitääkin(!!!!), mutta koska en ainakaan leikisti ole, niin olen vain iloinen jos joku jaksaa nähdä vaivaa ja taiteilla jotain ihanaa <:

Olempas tänään vaikeaselkoinen ja selvästi vähän pirstomielinen, mutta semmosia nämä arkipäivät vähän tuppaavat olemaan.. Eh! :'D

http://kumisaapas.net/ninovan

29Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 7:38 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Hei, mitäpäs ihmisille kuuluu tänään? Mitä olette touhunneet?
Itse olen istuksinut melkein koko päivän kotona u__u

30Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 7:54 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Koneilua täälläkin, kävin ulkona lenkkeilemässä Oli kivaa, pitäis aktivoitua, mutta ei jaksa -.-

31Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 8:26 am

Sinja


Hoitaja

Raskas ja pitkä koulupäivä viimein takana! Luojan kiitos. Huomenna olisi vain kahdentoista päivä, mutta viiteen joudun roikkumaan kaupungissa, kun miehen kanssa kuljetaan samalla autolla.

Hih, voisin kohta puoleen oikolukea ja viimeistellä ensimmäisen hoitotarinan. Jotenkin... Hirveä väsy.

32Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 8:30 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Kyllä sen huomaa kun illat pimenee ja alkaa väsyttää aikaisemmin... Tosin ei sitä pimenemistä oikein edes huomaa kun istuu tietokoneella ja tuijottaa koneen näyttöä verhot ikkunassa :-D. Lenkille kyllä pitäis raahautua, mutta kun ei oikein motivoi. Jos olis koira niin olis pakko lähteä pihalle.

Sinjan hoitotarinaa odotellessa



Viimeinen muokkaaja, Neye pvm Ma Marras 19, 2012 8:32 am, muokattu 1 kertaa

33Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 8:32 am

Sinja


Hoitaja

Voi, Neye, luot mulle paineita

..taidan oikeasti oikolukea sen huolella..

34Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 8:34 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

No hei, ei mitään paineita kuule! On kiva lueskella muiden hoitotarinoita. Itsekin kirjoitin sen ekan tarinan eilen yöllä ja kun aamulla luin sen niin järkyttävät kirjotusvirheet. Noh, mitäs pienistä :-D.

35Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 9:51 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

täälläkin yksi muiden tarinoiden kyylääjä ilmoittautuu >8D!

http://www.latuntalli.webs.com/

36Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 10:03 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Latu, mitä sä muiden tarinoita kyyläät, omas on mahtavia 8> ja kuvat kanssa, hitto vie kun ärsyttää, mie en oo noin hyvä Kommentoikaa kaikessa rauhassa mun raapustuksia myöskin :)! Laitoin heti sähköpostia = äkkirakastuminen tekkeihin.

Kaikilla tosi kivoja tarinoita, en meinaa pysyä perässä Koska inhoan tätä fonttia jolla kirjotetaan tarinat laatikkoon, kirjotan ne etukäteen wordilla (ainoo vaan että kappalejaot joutuu tekemään uudelleen), se oikolukee ne kätevästi samalla. Ehkä sekin on yks syy, en mä tätä nyt niin syvästi inhoa :3

Muhahahahaa, nyt rupeette kirjottamaan niin pääsen arvioimaan >;D Lukekaahan munkin tarinoita myös ja kysykää jotain, on niiiin tylsäääääää tälleen "yksin", tuntuu että ootte kaikki muut jo ihan mukana talliporukassa :"D puolentoista tunnin puhelun jälkeen on aika tyhjä olo, vaikka ei mitään traagista oo käynytkään. Heppajuttuja, heppajuttuja 8D!

Mä tuun kyllä stalkkaamaan teidän tarinat kanssa, oottakaa vaan (ja tähän joku murhanhimonen hymiö :D)! Indistä teijän on vaikeempi tietää kun sillä ei vielä ole sivuja/kuvia, mutta esittelytekstin lukaistessa löytää hevosesta jotain tietoa :3 että lukemaan, lukemaan :DD!

Hei, linkatkaa teidän pärstät jos sellasia omistatte netissä, miekin voisin tohtia linkata omani jos tarpeeks moni innostuu :> en oo ainoo... ehe.

37Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 10:07 am

Sinja


Hoitaja

Jos mie oon tylsä ja linkkaan blogin (koska en jaksa kaivaa erillista pärstäkuvaa)

Miekään en ole vielä päässy sinuiksi fontin kanssa, tosin, kirjoitan AINA kaiken ensin wordiin tai muistioon tai jonnekin, missä ne jutut voi säilöä koneen tiedostoihin. Rakastan palata muutaman vuoden kuluttua vanhoihin tarinoihin, joissa on ties mitä mielikuvituksentota soopaa

Ja okei, stalkkaan miekin muiden tarinoita, koska niistä saa kivan yleiskuvan henkilöstä ja siitä, millaisena häntä tarinassa voi käyttää

38Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 10:08 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Hei joku muukin inhoaa tätä fonttia! :-D
Minä en uskalla olla ensimmäinen joka linkkaa naamansa.

39Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 10:17 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Lärvikerroin -10 :)))

Annika ää äkkiä selaamaan sähköpostia, oon aina ihan intona jos jonkun saan innostumaan ahaltekeistä! *w* Ja kiitos kehuista!

http://www.latuntalli.webs.com/

40Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 10:24 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

No voi nolous, pistän sitten minäkin tähän fb:stä pari kuvaa...
- trolloloo
- heppakuva
- vähän vanhempi kuva

41Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 10:45 am

Sinja


Hoitaja

En voi mitään, mutta taisin juuri rakastua Neyen simmuihin <3 Ja Latun blogiin. Gäääh! Hirveästi stalkattavaa sysäätte pienelle ihmiselle!

42Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 10:47 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Sinjalla ja Latulla hienot blogit!

43Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 10:47 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Minä nättejä ootte (Latu myös :D) jään seurailemaan teidän blogeja innolla :3 Ihana Neye, mäkin haluun tommoset kasvot <3

44Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 10:50 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Oooooo, nätti Annika! Kaikki hirween nättejä ihmisiä!

45Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 10:52 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Sinjalla on tosi kiva blogi näin btw 8D

http://www.latuntalli.webs.com/

46Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 10:53 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Aaww, ompas meitä kauniin komea haaremi täällä. Kaikki super kauniita ihmisiä! Tosin itse saan kunnian olla se combo breaker. Ja ihania blogeja teillä, pitääkin alkaa lukemaan! <:

http://kumisaapas.net/ninovan

47Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 10:55 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Sanni, ohhhoh mikä kaunokainen siellä!

48Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 10:58 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Neye, naah, kiitoksia c:

Hei, ihan mielipidettä kysyisin: Jemin ja Nutan lisäksi ajattelin tuoda vielä kaksi mustangia, mutta onko mitään toiveita osaamisen, värin, sukupuolen jne. suhteen? Olisi kiva tuoda sellaisia hevosia, joille oikeasti on tarvetta (ajatellen vaikka kehittymismahdollisuuksia).

http://kumisaapas.net/ninovan

49Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 11:04 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Voikiitos Neye <3

Sain Latusta aika mahtavan tyypin leivottua tarinan perusteella... 8> fiilistelen.
Oi mahtavaa, tallilla ollessani tuli pyyntö yksärinomistajalta ja rupean ratsastelemaan itsenäisesti (hevonen HeB, 90 cm, maastovarma ja hyppää pikkuesteitä maastossa) kivaa 7-vuotiasta suokkiruunaa. Olo on mahtava, mulla on kyllä tuo kuntoutettavakin (11-vuotias kimo pv), mutta kyllähän nuo menee kun lähellä asustavat. Ratsastelen siispä 5 x viikossa, tulevaisuudessa kolmena päivänä kaksi kertaa päivässä nyt kun sen suokkiratsastelun aloitan. Molemmilla tunnille kerran viikossa :3

Mitäs teidän IRL hevosasiat (Latulla oma, bongasin Haddi on suloinen :))!)?

edit// nättimys Sanni :3 Ihana kuva, superkaunis olet ♥

50Tallilaisten pulina - Sivu 2 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 11:11 am

Sinja


Hoitaja

Sanni oi jumaliste mitkä silmät <3

Hirveän kauniita ja niinkuin.. Aikuisen näköisiä ihmisiä, ja minä olen tämmöinen ikuinen babyface ;____;

Ja mitä hevosiin tulee, niin ori/ruuna voisi olla paikallaan ja tammaksi toinen. Punaruunikko olisi aika <3

Ja IRL heppajutut. Kusee. Vuokraponi lähtee omistajansa mukana ja seuraavasta ei ole kuulunut mitään, kun mailia laittelin ;___; Olisi kiva ratsastella, ettei taidot huku.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa