Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja

Ninolaisten kohtaamispaikka.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hoitohevospyynnöt

+3
Sinja
Veera
Sanni
7 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Hoitohevospyynnöt Empty Hoitohevospyynnöt Ke Loka 10, 2012 12:59 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Löytyikö "se oikea"?

Ninovanilaisten peruskriteereitä ovat iloisuus, avoimuus sekä halu kehittyä. Rakkaus mustangeja kohtaan ei ole myöskään yhtään hullumpi piirre! Jos tunnet kuuluvasi joukkoomme, otamme sinut avosylin vastaan.

Näin se menee
- Tutustu Ninovaniin ja hoitajan tehtäviin (vinkki: Hoitajan käsikirja)
- Kirjoita tähän aiheeseen hoitohevostoiveesi, sekä iskevä esittely itsestäsi! Miksi juuri sinä, miksi juuri Ninovan..? Yllätä, koristele, esittele.. Kaikki on sallittua mikä ei ole erikseen kiellettyä!
- Ninovanissa ei ole erikseen hoitajahakua, vaan sopiva hoitaja päätetään hevoselle heti sen eteen sattuessa. On siis hyvinkin mahdollista että nopeat syövät hitaat.

Toivottavasti saamme juuri sinut mukaan porukkaan!
Tavataan hoitamisen merkeissä,

Sanni

http://kumisaapas.net/ninovan

2Hoitohevospyynnöt Empty Hoitajaksi? Su Marras 18, 2012 8:54 am

Veera


Hoitaja

Hello!
Haluaisin hoitohevosekseni Wableen, ja juuri kyseinen polle koska se vaan iski ja oli täydellinen <3.
Ninovan siksi että talli on hieno, piirretty ja ennenkaikkea erilainen.
Minä taas olen virtuaalimaailmassa 15 vuotias (IRL vähän nuorempi) räväkkä tyttö joka rakastaa hevosia enemmän kuin mitään muuta. Toinen rakkauteni on piirtäminen - ja erityisesti hevosten piirtäminen,
- Ninovanissa ei ole erikseen hoitajahakua, vaan sopiva hoitaja päätetään hevoselle heti sen eteen sattuessa. On siis hyvinkin mahdollista että nopeat syövät hitaat.täällä on yksi piirtämäni kuva.
Kiitos suuri jos pääsen hoitajaksi!

3Hoitohevospyynnöt Empty Vs: Hoitohevospyynnöt Su Marras 18, 2012 9:08 am

Sinja


Hoitaja

Heijsan!
Olen semmoinen 26-vuoden ikäinen naisimmeinen, jonka rakkaus villlejä poneja kohtaan on taattu. Luonteeltani olen tempperamenttinen, ja ehkä hieman hömelö, mutta silti koetan pitää järjen päässä mahdollisimman usein. Punapäänä, ja rennosti pukeutuvana naisena en ehkä luo sitä tyypillisintä viakutelmaa naisesta, mutta no... Tiedät kyllä varmaan, mitä ajan takaa.

Juttuhan nyt meni kuitenski silleen, et hoitoponiahan mie tahtoisin. Ja ihan pakollista yhteenkuuluvuutta koin Chilailin kanssa. En vaan voi sille mitään, mutta hiirakko tapaus tummilla silmillään hurmasi meikäläisen ensinäkemältä. Ja miksi juuri Ninovan. No hei, kuka tänne ei haluis, kun löytää maailman ihanimman tammamamman karsinasta.

Minkäänasteisia piirtolahjakkuutta ei meikäläisen mutakädet osaa, mutta kielellisesti lahjakkaana tulen muita hoitokeinoja hyödyntämää parhaani mukkaan. Jos tämmöine pieni meikäläinen mahtuisi mukkaan, niin iloisia sitä täs oltais.

4Hoitohevospyynnöt Empty Vs: Hoitohevospyynnöt Su Marras 18, 2012 9:11 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Kiinostuin Sawnista, ihana tamma! Haluaisin hänet myös hoitohevosekseni.

Olen irl-iältäni 20-vuotias iloinen ja kirjoittamista rakastava nainen, virtuaalihommissa olen pyörinyt vuosia (taukoja on ollut), mutta nykyään harrastan lähinnä hoitohevosia sekä roolipelailua. Juuri tämänkaltaiselta tallilta haluaisin hoitohevosen.

Kirjoittamisen lisäksi harrastan piirtämistä, joten voisin myös tarinoida piirtämällä: http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2011/316/5/2/arabian1_by_msvanvan-d4fws3d.png

Terveisin,
Neye



Viimeinen muokkaaja, Neye pvm Su Marras 18, 2012 9:36 am, muokattu 1 kertaa

5Hoitohevospyynnöt Empty Vs: Hoitohevospyynnöt Su Marras 18, 2012 9:34 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Veera, Sinja ja neye:

Tervetuloa Ninovaniin! Voitte aloittaa luomalla itsellenne tarvittavat listat (statsit, toiveet/unelmat, bonukset) ja tutustua nyt viimeistään kaikkiin käytäntöihin kunnolla. Voitte myös esitellä itsenne muille tallilaisten pulinassa! Jos on kysyttävää, ottakaa rohkeasti yhteyttä minuun pikaviestillä. Hoitamisen saa aloittaa heti kun siltä tuntuu - ihania hetkiä hoitohevostenne parissa!

http://kumisaapas.net/ninovan

6Hoitohevospyynnöt Empty Vs: Hoitohevospyynnöt Su Marras 18, 2012 12:05 pm

Mikhael



Heippa!
Nyt iski toi Blitz Luger silmään, joten tänne sitä tullaan, ja juoksuvauhtia kanssa!
Jaa, ja miksi ihmeessä juuri Ninovan? Oon etsiny jo vähän aikaa tällästä tallia, ja sitten kun yks pikseliponihullu kaveri vinkkas tätä paikkaa mulle, niin pitihän mun nyt tulla kattomaan. Ninovanissa voi kehittyä, ja noi statsit ja palkinnot nyt luulis ainakin pitävän mut aktiivisena. Ja piirretyt tallit on aina ollut mulle läheisiä, johtuu ehkä siitä, että omat piirtotaidot ei oo kovinkaan hyvät...

Mikhael, eli minä, on 18-vuotias miehen alku, joka rakastaa vauhtia ja vaaratilanteita! Mikäs sen parempi hoitopolle kuin hölmöilevä Blini. Mikhael, tai joidenkin välkkyjen mukaan Miku tai Miksu, on itsekkin hieman hajamielinen aina välillä, eikä se ole ihme, jos joskus joku tarhan portti on jäänyt raolleen, ja seuraukset voi arvata... Ruskeatukkainen nuorukainen on seurallinen ja rento, eikä ole lainkaan ihme, että tähän haksahtaneita tyttösiä voi olla enemmän kuin yksi....

//Mähän kirjotin oikeen romaanin, toivottavasti ei haittaa!

7Hoitohevospyynnöt Empty Vs: Hoitohevospyynnöt Su Marras 18, 2012 12:25 pm

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Mikhael, Blinin omistaja Fluttershy ottaa sinuun yhteyttä asian tiimoilta <:

http://kumisaapas.net/ninovan

8Hoitohevospyynnöt Empty Vs: Hoitohevospyynnöt Ma Marras 19, 2012 7:20 am

Kuisma


Hoitaja

Ihastuin Kendaan ja harja hiukset hulmuten tulin hoitsuksi sitä kysymään! Ja miksi juuri tämä voikko pienisuuri tamma? Koska rakastan leppoisia, kilttejä ja söpöjä hevosia, Kenda myös kiehtoo minua jollain ihmeen tavalla, en tiedä miten, mutta tämä tamma vain pisti silmään ja se oli menoa se!

Entä kuka tämä Kendaan ihastunut outo tyyppi onkaan? No sehän on Kuisma, oikealta nimeltään Miia, 11v reipaslaiska 5-luokkalainen joka on harrastanut vuoden virtuaalitalleja, oma talli on myös. Yleensä pirteä ja villi kakara jota kaikki opettajat vihaa. Aktiivinen hoitotarinoiden kirjoittaja, yleenäs tulee romaaneja kirjoitettua hoitsustaan. Oma mummeliponilaiskimus nököttää pihalla ja hoitsu naapurissa, tätä iki-ihanaa harrastusta, jota kutsutaan myös ratsastukseksi, olen harrastanut koko pienin elämäni oikeastaan, heppailua pienempänä ja kun kasvoin iiiisoksi tytöksi niin pääsin jopa meidän valtavan ponilämppäriravurin selkään!

9Hoitohevospyynnöt Empty Vs: Hoitohevospyynnöt Ma Marras 19, 2012 7:33 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Tervetuloa Ninovaniin, Kuisma!

Voit aloittaa luomalla itsellesi tarvittavat listat ja tutustu ihmeessä muihin tallilaisiin vaikka Tallilaisten pulinassa. Ihania hoitopäiviä Kendan seurassa! <:

http://kumisaapas.net/ninovan

10Hoitohevospyynnöt Empty Vs: Hoitohevospyynnöt Ma Marras 19, 2012 1:58 pm

Tintti



Hei!
Meikäläinen on kohta 19vee neitokainen täältä kaakkois-Suomesta. Teen paluumuuttoa virtuaalitallimaailmaan, ja koko maailma on muuttunut viime tarkastelun jälkeen ihan päälaelleen, joten voisi sanoa että olen virtuaalihevostelussa aloittelija. IRL minä ehdin harrastaa hevosia suurinpiirtein 10 vuotta, ennenkuin tuli rahatilanne esteeksi ja jouduin oman rakkaan ponini myymään.

Kahlasin tässä sivuja lävitse ties kuinka kauan, enkä oikein saanut selkoa, että minne pitää laittaa viestiä, jos omaa hevosta tahtoo tänne tuoda? Jos tämä on oikea paikka niin varaisin karsinan ja alan hevosta sekä hahmoani luomaan.

11Hoitohevospyynnöt Empty Vs: Hoitohevospyynnöt Ti Marras 20, 2012 11:48 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Tintille vastattu yv:llä! <:

http://kumisaapas.net/ninovan

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa