Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja

Ninolaisten kohtaamispaikka.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Tallilaisten pulina

+2
Latu
Sanni
6 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 10]

126Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina La Marras 24, 2012 3:35 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Jep, no jos tänään ehdit jotain (linet/koko kuvan) tekemään niin yv/@

Statseja hamuan itekin lisää, josko tänään saatais Indin statsit sovittua ;> tosin kirjottelen lähinnä kirjoittamisen ilosta, jee! Eli Sannin työllistämistä täälläkin : D yritän jotain vaavivanhempien ehdotuksiakin lähetellä. Mä niiiin rakastan tota Nuttah- nimeä, haluun varastaa sen :33

127Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina La Marras 24, 2012 12:06 pm

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Mä en sitten kerennyt tänäänkään tehdä mitään ihmeellistä. Olin luvannut maalata poikaystävän pikkuveljen rc-auton (lue: pilasin sen, koska en osaa käyttää kynäruiskua) ja sitten vielä piti ajaa tänne hornantuuttiin jotta sain auton tuotua ajoissa.. Plääh, huomenna mä otan itseäni niskasta kiinni ja haistatan kaikille jotka yrittävät keksiä mulle jotain muuta tekemistä kuin dataamisen: mähän meinaan aion piirtää!

http://kumisaapas.net/ninovan

128Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina La Marras 24, 2012 12:28 pm

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Voi kun mäkin voisin -tai oikeastaan jaksaisin piirtää. :V Hirveä inspis olisi mutta jotenkaan en saa mitään aikaiseksi, ryhmistä voisin tehdä mutten kaikkien osallistujien ulkonäköä vielä tiedä joten sekään ei nyt onnistu.

Tekisi mieli alkaa herättelemään yhtä hieman vanhempaa roolipeli-ideaa henkiin, mutta en sitäkään viitsi tehdä. Jotenkin tuntuu siltä ettei sillekään keräänny ihan turhan paljon huomiota ihmisiltä, ja kun olen tämmöinen ihminen joka ei ikinä viitsi lähteä turhaan mitään tekemään niin en saa mitään aikaiseksi. :__D

http://www.latuntalli.webs.com/

129Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina La Marras 24, 2012 10:28 pm

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Njygh. Tänään on aikaa mielin määrin, mutta oma piirtotaito on kyllä hiipunut. Roolipelaaminen innostaisi, joten nyt mulla on tehtävälistakin tälle päivälle: 1) liity johonkin roolipeliin 2) kirjota Indille tarina 3) maksele palkat loppuun 4) sovi Indin statsit + Ninovauvasta = joten tänään mulla on muuta(kin) tekemistä kuin vahdata Indin kuvaa 24/7.

Awww, niin suloisia ne pikkuvarsat <3 ehkä mä en toivu eilisestä, sellanen söpöyspiikki se vauvahevonen oli... Latailen mahdollisesti kuviakin kunhan pääsen sinne asti :3

Kirjoittelemaan, kiitos Sanni kommenteista tarinoihin :>!



Viimeinen muokkaaja, Annika pvm Su Marras 25, 2012 12:28 am, muokattu 1 kertaa

130Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 12:12 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Latu, kerro enemmän! t. roolipelaaja vuodesta 2004 <:

http://kumisaapas.net/ninovan

131Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 1:20 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Jeeee, kirjoitettu :>! Tekis mieli rustailla koko maastoreissusta, mutta se taitais tulla jo turhan pitkäksi : D nyt roolipelihahmoa kehittämään!

Kerro Latu ihmeessä lisää tännekin :3!

132Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 2:31 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

No siis miehän olet ollut GT:n admin vuodesta 2005 (tosin luovutin vastuun vara-adminille jo pari vuotta sitten kun aloitin lagaamisen :D) ja vuodesta 2007 pitänyt Martyriä, mutta molemmat tuntuvat niin kuolleilta vaikka niitä ollaankin yritelty herättää -jotenkin tuntuu että jos minä en käy viikkoon kerhiksessä niin kaikki pelaajat häviää, ja koska minä nyt kumminkin lagaan välillä kuten kaikki muutkin, tuntuu hippasen turhauttavalta.

Siksi ajattelin että ehkä pengon jonkun vanhan ideani hereille, yksi olisi ollut sellainen hevosaiheinen peli jossa ensimmäinen hahmo olisi oikeastaan hahmopari -henkilö ja hänen hevosensa, tässä yritin nopeasti ideoida jotakin. Vähän tyssäsi siihen kun en keksinyt mitään hyvää perusjuonta...

Mutta miulle saa hei heitellä ideoita, jonkun ihan upouuden RoPen aion kyllä nyt herätellä henkiin ja jos teillä on jonkinmoista ideaa että millainen RoPe olisi justiinsa teikäläisten mielestä mieluinen, niin se ajatus otetaan kyllä vastaan!

http://www.latuntalli.webs.com/

133Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 2:53 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Latu, ehkä joku pramea kartanonparivaljakkoroolipeli, jossa voi liikuskella kartanossa sekä tallissa :)? Sitten jotain kartanonkummitus - urbaanilegendoja tmv. kreisiä ; D

Joku perus tallirope ei ehkä niin innosta mua, hevosroolipeleistä Renewy (siellä sie näköjään oletkin 8>) & Lorania tyyppiset iskee enemmän. Muista roolipeleistä sitten mm. Vaire on tosi kiva... menneisyyteen liittyvät ihmisropet tai vastaavasti jotkut fantasiahevosropet on kyllä kivoja, jos on toteutettu huolella :3 myös susiroolipelit on kivoja, samoin kaikenmaailman ihmissusi- vampyyrisotkut. Joku ihan perus suomalainen juttu (ehhehe, ootteko lukenu Kesyttömän - mie tyksin hirveästi, vaikka vähän twilightteinimeininkiä olikin) vois olla mahtava... : D

134Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 2:58 am

Sinja


Hoitaja

Mie oon entinen roolipelaaja. Seitsemisen vuotta on tullut pelailtua, enimmäkseen chattipohjaisissa peleissä. Samaten ne ovat pääosin olleet susipelejä, koska en enää osaa roolata muilla elikoilla. Ajattelin kuitenkin jättää sen maailman taakseni, joten minusta ei saa seuraa moisiin

Nuf, taas sama ongelma tarinantyngän kanssa. EN halua julkaista, koska siitä puuttuu jotain. Jospa pyörittelen tätäkin vielä hetken

135Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 3:22 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Annika niin miekin meinasin, jotakin prameaa talliympäristöä mutta ehkä silti nykyaikaan, saisi joitakin twistejä ainakin kulttuurin kanssa -siinä olisi jo tarinanpoikaa itsessään kun uusi tallimestari olisikin keesipää n. miljoonalla lärvilävistyksellä. : D

Renewy on kyllä sikakiva peli, itse olen vain jumittanut siellä niin pahasti että mietin jo että ovatko potkineet mut pihalle. :V Hevospelit on hyviä jos niihin tosiaankin keksii hyvän juonen... Pyöritin kyllä päässäni myös ihan perinteisiä susi/koirapelejä, mutta liekö ne olisi sitten liian kliseisiä...?

Joku fantasia-aihekin kiinnostaisi, mutta siinä on se etten keksi miten fantasia-teema sopisi parhaiten. Tai joku urbaani canine-poppoon peli, tyyliin niinkuin Citydogs. Dunno, hirveän vaikeaa kehitellä tätä vaikka into on kova! :I

Sinja nyt rohkeasti vaan heittämään se tarina näkyville, en usko että kukaan muu huomaa jos siitä "puuttuu" jotakin~

http://www.latuntalli.webs.com/

136Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 3:34 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Just tätä, Latu : D montaa erilaista persoonanpoikasta samassa paikassa. Ite oon Renewyyn miettinyt hahmoa tekaista, mutta en nyt tiiä, mitä mä sen asian kanssa teen en osaa päättää, kumman hahmon otan, ja haluan sille kuvan muttakunenosaapiirtää... : D pitäis yrittää kaivaa jostain piirtäjä, muutamia on kyllä mielessä.

Sinja, relax, se sun viimesin tarina on mahtava! Nyt vaan niskasta kiinni, ei me rokoteta jos siitä sattuu jotain uupumaan - eihän me tiedetä, mitä : D Jos ei oo omantyylinen tarina, niin kannattaa hetki pyöritellä - jos tuntuu toivottomalta niin heität kehään, eiköhän se samaan rinkiin muiden kanssa mahdu :>

137Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 3:43 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Meikän aivo räjähtää kun en keksi nyt mitään... :F

http://www.latuntalli.webs.com/

138Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 4:29 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Hypin onnesta :3 Sain Indille pummattua kuvankin seuraavaa päiväkirjamerkintää ilostuttamaan, kiitos Ilu! Voisin taas kirjoitella, heh :>

139Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 4:48 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Oi onpa kiva kuva! 8> Voisi sen ryhmäpotretinkin nyt tehdä~

http://www.latuntalli.webs.com/

140Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 5:08 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Hih, niin miustakin : )! Rupee ihmeessä potrettia tekemään, en yhtään tiiä minkälaisen teet joten laitan nyt suoraan samaan :>

Voi olla että sulla on jo jotain tietoa musta ja Indistä, mutta laitanpa nyt kuitenkin tälleen nopsasti ranskalaisilla viivoilla lisätietoa, jotta menee varmasti oikein. Eli siis, ensin minä:

- blondit, olkapäille ulottuvat otsahiukselliset hiukset, joissa tummanruskeita raitoja
- noin 165 cm pitkä

Ja sitten Indiponi:

- rautiaankirjava, värimallia mm. 1, 2 (jälkimmäisestä voi kattoa miten laikut menee takaosassa (ja selvennyksenä koko hepassa), ekasta kuvasta etuosan laikut + laikkujen väri)
- jos teet varusteet, Indillä suojat, martignaali ja tuplaturpis
- noin 150 cm korkea, kokosuhde siitä
- tyttömäinen diivaponi, draamakuningatar 100 %, se saa näkyä : D
- varusteiden (huopa + suojat) värin voit valita näistä: vaaleanpunainen, vihreä, punainen. Eka on jotenkin niin Indimäinen, että se vois olla aika hauska, mutta jos se on Kendan väri
- peeäs, Bondin "tyttöystävä" :3
- mut kuitenkin sopivan symppis, vaikka hankala steppaileva hepo onkin :>

141Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 5:14 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Yosh, ehkä saisin jotakin aikaiseksi aloitettua tänään. c: Nyt aivot jumittui vaan sitä RoPea suunnittelemaan, se kartanontalli-teema olisi muuten kiva mutta mietin vain että houkutteleeko se ketään, vai saanko olla siellä yksinäni. Toisaalta mietin että joku klaanihenkinen (kliseinen) koirapelikin olisi kiva, pienella fantasiaripauksella -myyttejä, kultteja, rituaaleja, henkiä...

http://www.latuntalli.webs.com/

142Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 5:20 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Et sä yksin joutuisi kartanopeliä pelaamaan, mäkin haluun pelata : D mut ehkä siihen tarvitaan enemmän kun kaks :S Koirapelit on kivoja, mä oon vaan aina vienyt henkeni susille (<3) joten kaikki sudet (ja ihmissudet) puhuttelee enemmän kun koirat itessään, vaikkei noilla niin eroa ookaan, mutta sounds good. Hevosropet on ehkä se mun juttu enemmän ihan yleisesti.

143Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 5:25 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Noni Tää trackki teki päätöksen, se on susi/koirateemainen peli höystettynä natiivikulttuurilla, palvontamenoilla, riiteillä ja henkienpelolla. <3

http://www.latuntalli.webs.com/

144Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 5:28 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Liittymässä ollaan, jos kerta sudetkin sallitaan : D

Nyt pitäis keksiä hieman arabimaiselle tammahahmolle nimi, help :>

145Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 5:37 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Jep, itse asiassa aloin jo suunnittelemaan hahmoani niin että saisin lisää inspistä XD

Gazar? Al Alayah? Tawyee? :>

http://www.latuntalli.webs.com/

146Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 5:47 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Alayah & Tawyee <3 kiitti! Pitää noista kehitellä jotain, voisin molemmatkin nimet mainiosti ryövätä c:

Mäkin voisin suunnitella oman hahmoni jo xS tietäisin vaan että minkälaisia hahmot on, joten oottelen infoa ja pelin mahdollista tulemista henkiin : DD minkälaisia nimiä hahmoilla saa olla, voisin alottaa siitä :>?

147Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 5:53 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Ajattelin että peli sijoittuisi aikaan ihmisten jälkeen, mutta heimot ja klaanit (peli varmaankin keskittyisi ainakin alkuun vain yhden klaanin elämään) elisi luonnonkansana. Sellaista natiivihenkistä. Nimet saisi mieluiten olla aika luonnonläheisiä tai sitten pohjoismaalaisia/alkuperäiskansoista lähtöisin, tyyliin ei mitään "Running Like Wind" AARJKLJSKjAskj :"D

Värit saavat olla miten riemunkirjavia tahansa, kunhan ei mitään neonkylttejä ihan tee. Korut ja muut somisteet sopii, harjaksia tms. saa olla. Ajattelin myöskin ettei pelissä henkipuoli olisi pelkkä uskon asia, vaan se oikeasti antaisi itsensä näkyä sillä että jotkut klaanilaisista osaisi joitakin taitoja -ajattelin että ihmismuodon omistaminen olisi aika jees ja Martyrissä hyväksi havaittu, koska muuten olisi vaikea selittää että miten nuo esimerkiksi tatuoivat tms. toisiaan. :_D

http://www.latuntalli.webs.com/

148Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 6:04 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

No rupeankin sitten Tawyeen ohella tekemään susinarttua itelleni (jotenkin kaikki mun hahmot on "nais"puolisia...) :3 Tästä se lähtee : D

149Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 6:08 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

MWAHAHAH jos et ole varovainen varastan sen kohta heimopäällikön puolisoksi, tarvitsen sille nimittäin pojan joskus että saan juonen toimimaan <8) *kirjoittaakirjoittaapaljonsuunnitelmiaaa*
Vähän sama homma kun meikällä ei vaan naishahmot/naaraat/nartut/tammat/mitkälie ota oikein tuulta siipien alle, en vain osaa pelata niillä. Ehkä on vaikea samaistua, emt. o_O

http://www.latuntalli.webs.com/

150Tallilaisten pulina - Sivu 6 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 6:35 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Varasta ihan kaikessa rauhassa vaan, ei haittaa yhtään (*jeesaanvaltaa*- fiilis) :"S mulla on ollut aina sellanen käytäntö, että otan yhden vanhemman tamman/nartun/naisen ja sitten yhden nuoremman, joten etköhän sä sille päällikön pojallekin puolison saa :_D

Sama juttu, jotenkin kumma kun en osaa pelata muilla kun naispuolisilla, oli ne sitten ihan mitä vaan...

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa