Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja

Ninolaisten kohtaamispaikka.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Tallilaisten pulina

+2
Latu
Sanni
6 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 10]

176Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 9:47 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Hih, mulle pelkkää unelmaa päästä niin aikasin :> taidan mennä halaamaan kaikkia opettajia huomenna, onnessani oon. Kotiin jää tietysti vähän hommia kans, mutta ne hoituu nopeasti :3 no, on kunnolla aikaa sitten, mä kun en oo yöihmisiä...

Reneth, piirräpiirrä, innolla ootan :> hauskan näköinen maastoreissu, varmaan oli kivaa :3!

Ja Latu linkkaa tekeleensä tänne sitten heti, pääsen suunnittelemaan sitä pariutumista paremmin :"D

177Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 9:55 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Reneth, hyvä etten ole ainoa kenellä meni rallitteluksi, eilen meinasi naapurin kurja suomenpystis naukata Haddia kintusta ja siinähän sitten juostiin kierros jos toinenkin. Kivempaa olisi ollut rallittaa edes semihallitusti maastossa. Sinä onnenpekka kun edes pääset maastoon!

Totta kai, jos tänään saisi jo sivut nettiinkin -jos vaan koodi onnistuu...

http://www.latuntalli.webs.com/

178Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 10:03 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Latu, hahah :'D Kyllä meillä on täällä hyvät maastot kun on kymmeniä kilometrejä metsäreittejä eikä autoja tule vastaan, hyvä päästellä. Tosin viimeksi oli tullut mönkijä vastaan pimeällä ja kaveri sitten oli kysynyt että mihis matka ja vastaus oli "mummolaan". Saahan sitä ajella mummolaan mönkijällä :-D. Onneksi kuitenkin pysäytti kohteliaasti kuulemma mönkkärin ja jäi polttelemaan tupakkia. Eikä tullut onneksi meidän reissulla vastaan, en tiedä mitä tuo pullukka olis sanonut siihen.

Tosiaan mulla oli alla semmonen vähän pienempi poni ja sitten kaverilla vähän isompi poni. Ajateltiin sitten, että minä menen perässä sillä minun pullukalla ja kaveri sitten edellä kun on kuitenkin isompi ja nopeampi. Luultiin, ettei se mun ratsu ees pääse kovaa kun sillä on niin iso maha, mutta perskuta sillä oli äreä moottori.

179Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 10:33 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Hahah, kuulostaa oikein kivalta maastomopolta. :_D Pullukat ponit hämää, niillä riittää selvästi ainakin energiavarastot kunnon rallitteluun...
Minä en uskalla omallani lähteä mihinkään kun keuliminen ja kiikuttelu alkaa heti ekassa risteyksessä, joku trauma jäänyt maastoilusta sille kun pitäisi kavereista huolimatta painella vaan kotiin pörisemään ja korisemaan. :/ Tässä sitä nytten koulutetaan 17-v ruunaa maastovarmaksi 2-4v hevosten tavoin, voi elämä ja kevät.

http://www.latuntalli.webs.com/

180Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 10:38 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Lisää ideoita yv nakeltu :3

Mun kuntoutusheppa on onneks maastovarma, maastoilun ystävänä ehdoton plussa :> Ja se toinen heppa kuulemma myös, joten nou hätä : D meillä on niin kivat maastoestemaastot että ehdottomasti lähen suomijyrällä menemään :3

181Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 11:34 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Jeps, kävin lukemassa mutta vastaan kun olen saanut sivuja kasaan, nyt hirveä spree käynnissä kun yritän saada vielä tänään julkaistua. XD

Ja koputa puuta, Haddikin OLI maastovarma kun sen ostin, maastomopoksi sen halusinkin, ja nykyisin viimeinen paikka minne kukaan haluaa sen kanssa on maasto. :_D Niin hienosti se meikänkin rikkoi siellä viime jouluna, hou hou hou.

http://www.latuntalli.webs.com/

182Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 12:04 pm

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Heh, mun onnekseni suhteellisen maastovarmoja ovat, tosin kuntoutettavan kanssa en maastoon lähe kuin rennoille kävelyille ettei jalka mee uudelleen rikki <: suokilla jos sitten, hyvät maastot meilläpäin joten ei tarvihe autoteitä nähdä

Huomenna Indille tarina ja loppupäivä roolipelifiilistelyä ;S niiiin mahtavaa, en oo roolipelannut pitkään aikaan enkä oo oikein hahmoparejakaan tehnyt/toisella puolella pelannut, joten odotettu on :3

183Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 12:05 pm

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Foorumin vielä kun rykäisen, sivut onkin jo tehty. Olen ahkera, kerrankin, jeejee! Tekisi mieli Rillallekin kirjoittaa päivikseen jotakin, mutta ehkä nyt rutistan tuon foorumin loppuun...

http://www.latuntalli.webs.com/

184Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 12:18 pm

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Mahtia, kävin vastaamassa 8 ) pitää saada Aiyana nopeasti loppuun niin hyvä tulee, odottelen niiin innolla kuvaa : D loppurutistus tälle päivälle done, niin sitten kaikki on valmiina huomiseen c:

185Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Marras 25, 2012 12:42 pm

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Meikän pitäisi olla jo nukkumassa mutta en kyllä voi kun haluan tehdä tän foorumin, kadun aamulla mutta se on vasta sitten

http://www.latuntalli.webs.com/

186Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 26, 2012 3:55 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Tänään virallisesti Indi 5HM 8D!

Oottelen innolla että pääsen ponin rekisteröimään, kilpailuinto on kova :> toisaalta mielelläni reenaan kisoihin asti. Tarina vähän tönkkö, hyi, mutta onpahan kuitenkin. Voidaanko karkeasti sanoa Indikuvan deadline tälle viikolle, vai meneekö yli :3?

187Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 26, 2012 6:26 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Tekisi niin pirusti mieli tehdä Rillalle uusi päivismerkintä, mutta olen niin kuollut tämän päivän jälkeen että taidanpa tässä ensin nukkua hieman näppikseni päällä.... >_>

http://www.latuntalli.webs.com/

188Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 26, 2012 7:44 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Huh, mulla onneksi lyhyt päivä tänään ja koko viikolla, ja todellakin teki mieli hypätä halaamaan jokaista vastaantulijaa 8 ) eli toisinsanoen melkein kuristin poikaystäväni aamulla kun olin iloinen lyhyestä viikosta, muhahaa >8)

Latu on hyvä ja kirjoittaa, ne merkinnät on mahtavia :3 tai ehkä kirjotat sen jälkeen kun olet koisinut hetken, toimii ainakin täällä päin. Harmi että mun yöunet on aina noin 6 h pitkät, oli viikonloppu tai ei... tänä yönä poikkeukselliset 4 tuntia 45 minuuttia, *levottomuus*. Latu kuulikin jo xD

Oho, karkkipussi loppukin jo :___D avasin 5 minuuttia sitten, hups...

189Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 26, 2012 7:49 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Iltaa. Kahvia on juotu liikaa tänään, näkyy tulevassa Sawnin päiväkirjamerkinnässäkin. Nyt tekis mieli karkkia kun Annika kerran mainitsit noista karkeista :pppp

Kohta saan onneksi mustikkapiirakkaa omnomnomn.

190Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 26, 2012 7:57 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Heh, mä nousen yleensä sängystä lähinnä aamukahvin voimalla : D löhöäisin koko päivän sängyssä (tosin en nukkuisi, huono unensaanti :/), ei niin tehokasta <:

Mä haluuuun sitten mustikkapiirakkaa, lähetä Reneth näytön läpi tänne B)



Viimeinen muokkaaja, Annika pvm Ma Marras 26, 2012 12:22 pm, muokattu 1 kertaa

191Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 26, 2012 8:03 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Itse lopetin kahvinjuonnin vähän aikaa sitten kun yhtenä yönä tuli ihan hirveät rytmihäiriöt sen takia kun olin juonut kahvia liian myöhällä ja liian paljon. Aloin sitten juomaan teetä ja hyväähän sekin on. Tänään kuitenkin taas retkahdin kahviin...

Lähetän piirakkaa kun se on valmis :]

192Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 26, 2012 8:13 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Mä en oo virallisesti kahviriippuvainen (näkis vaan, mitä mä tässä yritän selittää), mutta teestä en oo erityisemmin koskaan pitänyt - kyllä sitä juo, mutta ei oo mun lempijuomiksi laskettavassa kastissa.

Innoistuin soittelemaan kitaraakin, mutta ei kyllä oo mun hommaa...! Hauskaa silti, vaikka korvat kärsii. Kiva, Reneth, oottelen :"D

193Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 26, 2012 8:47 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Meikäläinen vetää sen vähintään viisi kuppia päivässä (aamu-, päivä-, iltapäivä-, ilta-, ja yökahvit), on vetänyt viimeiset 16 vuotta eli armas mummoni opetti kolmevuotiaan juomaan kahvia päivittäin...

Kahvi, ilman sitä ei pärjää!

Miun skitta on nyt vähän jäähyillä kun kanit perkeleet purivat siihen reiän. :_D Ärsyttää.

http://www.latuntalli.webs.com/

194Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 26, 2012 12:21 pm

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Kjäh, Tintti sai meikän sitten kuitenkin ihastumaan riimususiin :3 hahmoa kehittelemään...! Saat peliseuraa :>

Nyt pitäis Joutsenklaaniin haalia lisää pelaajia, käykääpä rakkaat ehdottamassa kaikille roolipelihenkilöille joita tunnette (ja liittykää ofc ite jos sattuu yhtään kiinnostamaan, mitään kovaa aktiivisuustasoa ei kuitenkaan vaadita, vinkvink) 8 ) <3

195Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 27, 2012 11:40 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Joo, Joutsenklaanissa saa lagittaa vapaasti jos siltä tuntuu, saa pitää vaikka vuodenkin tauon kunhan vain ilmoittaa ettei huolestuta et nysse kuoli. :_D

Meinasin tänään saada jotain jopa aikaiseksi, mutta ei. Tässäpähän vaan tuijotan ruutua silmät tyhjinä, Rillalle olisi kuva tulossa mutten jaksa varjostaa sitä loppuun. Laiska minä.

http://www.latuntalli.webs.com/

196Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 27, 2012 12:28 pm

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Thö tallinomistaja 2 esittäytyy, jee 8 )! Jatkossa joudutte siispä munkin kommentteja stooreihin kestämään, be careful >:3

Riimususihahmo vaiheessa, kuva pitäisi saada kanssa mutta voisin kai selostaa ulkonäön värikartan avulla näin ennen kun Sannia pääsen työllistämään : D

Joutsenklaaniroolailu innostaisi, hyppikäähän mukaan kelkkaan niin saadaan lisää väkeä C; Tintin kanssa vaihtis, mä tuun Risuun ja sä Joutsenklaaniin, eiks jeh ;">?

Latu, jeeeee! Btw, vastailen huomenna, nyt nukkumaan : )



Viimeinen muokkaaja, Annika pvm Ti Marras 27, 2012 12:33 pm, muokattu 1 kertaa

197Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 27, 2012 12:31 pm

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Apua ei saa olla ilman julma mulle sitten, en osaa tehdä selviä päivismerkintöjä. <"D
Tekisi niin mieli mennä nukkumaan, mutta en ymmärrä miksen kumminkaan mene. Ehkä olen liian turtunut yökyöpeli.

(Vastasin muuten peliin, btw. Ja sain houkuteltua uuden pelaajan, kaksikin! 8-)

http://www.latuntalli.webs.com/

198Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 27, 2012 1:44 pm

Tintti



Oooh. Kävin kyylimässä Annikan tarinoita, siellä oli jo mainintoja Aquenesta, siistiä! Hihiii <3

edit:// oooh renethinhin tarinassa maininta Aquliinista tykkään!

199Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 27, 2012 9:10 pm

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Tietysti noin persoonallinen tyyppi täytyy tarinoihin ottaa : D

Sinja täytyy paremmin saada mukaan tarinoihin, mahtavaa Tintti kun kävit lukemassa : )! Tälle viikolle tulossa sitten myös ratsastustunti, toiveita saa esittää = tänään tai huomenna värkkäilen : >

200Tallilaisten pulina - Sivu 8 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 28, 2012 12:49 am

Sinja


Hoitaja

Haistoin nimeni maininnan :3

Minultakin tulossa tarinaa tänään (viimein) kun saan editoitua tuon kuntoon ja kerta lyötiin kolmen päivän saikku liikkumiskiellon kanssa ;_____; Ehkä tämä nyt hikisesti kestää kun en muutenkaan tykkää liikkua tämän naaman kanssa ulkona. c:

Aah ja onnea Annikalle tallinpitäjän paikasta :3 Hienoa, että jaksat auttaa Sannia ison työmäärän kanssa!

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa