Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja

Ninolaisten kohtaamispaikka.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Tallilaisten pulina

+2
Latu
Sanni
6 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 9 / 10]

201Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 28, 2012 3:45 am

Tintti



Uuuh IIH jee ^^ Aquliini on joo aika persoonallinen, se on semmonen nallekarhu, semmonen unelmamies, kukas tahtois ihastua siihen ja tulis talliromanssia eiku.

Minultakin tulee tänään varmaan, ehkä, lisää tarinaa, joten ANNIKA mene ja lue mun tarinat ja anna mulle statsipisteet.

Niin ja joo tuosta ratsastustunnista.. En ymmärrä miten saan niitä pisteitä? Haluaako joku selittää.. Ymmärsin siis että katson ton hevosen tiedoista, kenellä ratsastelin, että mihin plussaa ja mihin nollaa ja lisään ne sitten tonne, mut miten ihmeessä se linkkijuttu nyt tehää?

202Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 28, 2012 4:04 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Kiitoksia, Sinja, hirveä työ Ninovanissa kyllä on toivottavasti pääsen statsisysteemiin mukaan mahdollisimman pian, aion ainakin kommentoida tarinat tänään jos en vielä statseja jakele :>

Tintti, käyn kommentoimassa, mutta statseista jutellaan Sannin kanssa illalla joten nyt en vielä systeemistä tiedä sen enempää :3!

203Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 28, 2012 6:17 am

Tintti



Kiitos Annika

Tuleeko tuo päiväjärjestys milloin, kun se olis aika tarpeellinen meikäläiselle kun tuota talliapulaista pelailen On nimittäin vaikeaa päätellä, että herääkös herrani kello 7 hevosia ruokkimaan ja kahdeksalta kaikki hepat on ulkona, vai kenties kuudelta ruokkimaan ja seitsemältä kaikki ulkona.

204Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 28, 2012 6:29 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Tintti - se oli sivuilla, mutta sivut tuppaa tyrkkimään vanhaa versiota näkyville joten päiväjärjestys ei nyt näy :>. Seitsemältä taisi olla aamuruokinta, jokatapauksessa liikutuksen aikaväli oli 15:00 --> eteenpäin, en muista äkkiseltään mihin asti kun sen kerran olen ehtinyt sivuilla näkemään : ) Sivut näyttävät siis edellistä versiota, vaikka päivitykset on tehty, ftp:ssä jotain häikkää ilmeisestikin :3

205Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 28, 2012 8:33 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Onnea Annikalle tallin kakkosomistajuudesta!

206Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 28, 2012 8:54 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Thänkjuu, Reneth <3 Homma menee fifty fifty, mä hoidan foorumia ja Sanni sivuja kun ehtii : D ehkä sitten pahimman ruuhkan jälkeen pääsee Sannikin forkalle päivittelemään ahkerammin c:

207Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina To Marras 29, 2012 4:58 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Heitän nyt tännekin kuvia hevosrakkaistani = kuntoutettava puoliverimamma tässä ja vähän epäselvä suokkiruuna, tzädäm :> Tuplaposti : D valmistautukaamme huomiseen pikkujoulupippaloesitykseen, lupauduin lauleskelemaan siellä muiden mukana ja säestämäänkin vielä...

208Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina To Marras 29, 2012 9:05 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Annika, onpa ison näkönen tuo tamma!

209Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina To Marras 29, 2012 11:12 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Reneth -> se on, olisko 180 cm rajamailla 8 ) mie oon niin pieni selässä : D

210Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Joulu 03, 2012 9:05 am

Sinja


Hoitaja

Miksi te olette niin hiljaisia?
Mitä teille kuuluu? Miten ensipakkaset ovat vaikuttaneet teihin?

Puhukaa mussut!

211Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Joulu 03, 2012 10:27 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Mä en itselleni jaksa puhella, joten oon hiljaa. Ihanaa kun joku tuli juttuseuraksi :3

Lumentulo JEE, pakkanen kahdessa päivässä -5:stä -20:een ei niin jee. Lauantaina laskemaan c: joululahjoja osteltu.

Mitäs siulle ja kaikille teille muille <3?

212Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Joulu 03, 2012 10:47 am

Sinja


Hoitaja

Minä tahdon laskettelemaan </3 mutta eiii, ei kestä paikat. Lumi on jees, mutta pakkanen olisi saanut nousta himpun verran hitaammin.. Kroppa ei tykännyt pysyä mukana siirtymässä, niin on koko ajan kylmä.

Pitäisi koiran kanssa kylmään mennä ;________; voisin kääriytyä peittoon ja nukkua kevääseen :3

213Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Joulu 03, 2012 11:06 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Mä en, talvi on parasta aikaa : D tänään käytiin kattomassa se viimeisin Twilight, onko joku muukin nähnyt sen?

Lumilautaiilu on niin kivaa etten jättäis välistä, onneks oon joka vuosi ollut laskettelukunnossa sentään. Sunnuntaina 3h tallilla - varpaat </3 huomenna kotipäivä, en mee tallille.

214Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Joulu 03, 2012 12:16 pm

Sinja


Hoitaja

Oon nähny vaan kaks ekaa twaikkua : D En osaa oikein arvostaa.

Sukset on mun juttu. Eksän veli ei suostunut opettaa mulle lautaa, kun polvet on niin risat, ettei ne kestäis. Mä jäädytin jalkani niin pahasti, et se prakas kunnolla kaupassa. Ei meinannu pystyy kävelee </3

Kelpais semmoi huurteinen mettälenkki ilman satulaa jollain kivalla karvaponilla <3

215Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Joulu 03, 2012 12:25 pm

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Se on kyllä harmi jos on polvet rikki :>

Mä oon käyny kattomassa kaikki, kirjat kun oon lukenut niin elokuvatkin oli pakko nähdä : D aamunkoi oli kavereilla mielessä ja mentiin porukalla ykkösosa kattomaan, kakkososa oli sitten jatkona pakko nähdä ja raahata poikaystäväkin mukaan... Toivottavasti ei kärsinyt verisesti. Ite tykkään ihan ok, ehkei lempisarja mutta lukeutuu kyllä niihin meneviin ja ihan kivoihin sarjoihin - toisinaan onnistuu ihan hyväkin olemaan.

2h tallihonmia ja 1 tunti esteitä ratsastuskoulun 155 cm mopolla. Tykkäsin, varpaat ei :3!

216Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina To Joulu 06, 2012 7:45 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Hyvää itsenäisyyspäivää Ninolaiset <3!

217Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina La Joulu 08, 2012 4:52 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Olen ollut pari päivää melko hiljaisena, koska olin Tampereella siskon luona enkä juurikaan kerennyt täällä foorumilla käydä. Mutta! Nyt olen taas täällä :]

218Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina La Joulu 08, 2012 7:30 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Reneth, jee mäkin asun (tai opiskelen) Tampereella :3 hienoa, porukkaa <3

Lasketeltiin sitten 4 tuntia, nyt oon ihan poikki. Kai mä tarinan jaksan vääntää tässä aikani ratoksi tai jotain varustekaappia tehdä. Jonkinlainen Ninovan-ristikkotyyppinen juttu myös tulossa huomenna varmaan c:

Ainiin, kipaisehan Reneth osallistumassa estetunnille, vielä kerkee

219Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Joulu 16, 2012 11:09 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Voi herranjestas. Mulla on ollut nyt kyllä erittäin huonoa onnea taas näiden tietokoneiden kanssa. Ostin tossa viimekuun puolella uuden Samsungin läppärin, jonka piti olla hyvä ja tehokas tietokone. No tuossa jonkin aikaa sitten alko näytönohjain hommailla jotain ihan omiaan ja muutamat piiroksetkin menivät sitten siinä kun kone sammutti itsensä enkä ollut tallentanut luomuksiani. Torstain ja perjantain välisenä yönä meinasin oikeasti repiä tukan päästäni kun kone sammui näytönohjaimen takia neljännen kerran, joten pistin Samsungin takaisin laatikkoon ja annoin isälle vietäväksi takaisin kauppaan josta sen ostin... Pikkasen suoraansanottuna ketutti! Koska tietokone sattuu olemaan mulle ihan hemmetin tärkeä kapistus, mä valvoin sen koko yön ja näin pahoja unia tietokoneista.

Onneksi 30 päivän palautuoikeus oli myös jo käyttöön otetulla koneella eikä 30 ollut mennyt vielä umpeen. Nyt on sitten tilalla MacBook ja toivotaan, että tämä kestäisi hieman kauemmin kuin 30 päivää :-D.

Tampereella oli hauskaa, viivyin siellä viikon verran ja tuli käytyä katsomassa Salkkarit-leffa ja samoin myös Twilight viimenen elokuva (huh), sisko raahasi mut sinne väkisin siis. Eka Twilight leffa oli hyvä, mutta lopuista en sitten tykännytkään. Salkkarileffa oli järkyttävää kuraa, mutta nauroin silti, koska Joonatan oli höpsö. Tai oikeastaan naureskelin ennemminkin yhdelle 40-v. naiselle joka oli tullut yksin leffateatteriin katsomaan Salkkarileffan ja istui yksin nurkassa kynsiään pureskellen.

Mä olen alkanut tykätä talvesta, koska on ihanaa mennä ulos ja hyppiä vähän lumessa ja sitten voi mennä saunaan lämmittelemään <3. Tykkään myös talven tunnelmasta. Itsekin joskus viihdyin rinteessä lumilaudan kanssa, mutta nykyään ei ole tahtonut olla enää aikaa moiseen, eikä muutenkaan riitä enää kiinostus. Hiihtämistä en ole harrastanut moniin vuosiin. Ehkä viimeksi ala-asteella? :-D

220Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Su Joulu 16, 2012 9:22 pm

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Reneth, toivottavasti MacBook kestää : D muulla on se Air- versio itelläni, oon laskettavissa kai Applen suurkuluttajiin (puhelin, kone, iPod, iPad) - kaikki kyllä pitkäikäisiä ja toimivia olleet.

Twilight ei ollu mustakaan niin hyvä kun oisin voinu olettaa, mut kai se siitä. Salkkarielokuva on kattomislistalla, en usko että se on mikään maailmanhistorian upein leffa mut tuleepahan katottua. Salkkareita en mitenkään seuraa mut kyl mä voin kunnioittaa menemällä elokuviin :"D

Eilen olin rinteessä pari tuntia aamupäivällä, ihanaa! Hiihtämään pitäisi keritä keskiviikkona, huomenna luvassa valmennustunti ja tiistaina sitten kaks ratsastustuntia peräkkäin.

Joulun alla, mites teillä? Meillä piparit leivottu ja tällä viikolla pitäis joulutortut ja konvehdit saada tehtyä. Joulu vietetään sukulaisten kanssa, mut haluan itekin leipoa jotain c:

221Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Joulu 17, 2012 12:33 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Annikalle suuri hali ja 1000 pusua siitä hyvästä, että on pitänyt Ninovanista hyvää huolta sinä aikana kun itse olen koonnut kouluasioita (ja koko elämääni) kuntoon. Sanat eivät riitä kuvaamaan kuinka kiitollinen olen: myös ihan teille kaikille.

<3

Sitten tilanne kartoitusta: onko hoitajat yhä aktiivisia, todennäköisesti ovat? En nyt kerkeä ennen kampaaja reissuani selkkaamaan kaikkia näitä kymmenkuntaa pulina sivua lävitse, mutta näin nopealla vilkaisulla ainakin muutamat ovat koomajakson selvinneet mukana?

Jouluspessua? Tehdäänkö jotain kivaa jouluaiheista toimintaa meille Ninoon, vai mitä mieltä olette? Ja Annikan kanssa ruvetaan sitten setvimään juttuja todenteolla lävitse, kun saan raahattua itseni messengeriin!

http://kumisaapas.net/ninovan

222Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Joulu 17, 2012 4:34 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Eipä mitään <3 illalla meseen? Päivä on kiirettä täynnä, mutta jos jotain saadaan aikaseksi ja Indiasiat selvitelteltyä : )? Kuvat, sivut, statsit sun muut. Ennen iltaa en oikein meseen pääse, mutta yv/@?

Jotain joulujuttua ehdottomasti! Ryhmäkuva olis niin hieno, mutta jos Latu on sellaisen tekemässä niin hmmm... ois kiva jos kaikki jotain pientä saisivat joilla tän kaamokseen jälkeen vielä hereillä pysyvät.

223Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Joulu 18, 2012 6:50 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Annika, itse ostin tämän MacBook Pron ja hyvin on pelannut. Katselin myös sitä airia, mutta päädyin sitten tähän.

Sanni, koomailtu on täälläkin suunnilla, mutta nytkun on taas uusi kone käytössä niin voin alkaa kirjoitella taas ilman sitä pelkoa, että tietokone sammuisi keskenkaiken ja veisi kaikki kirjoittamani tekstit mukanaan :_D.

224Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Joulu 18, 2012 12:07 pm

Tintti



Joo meikäläisellä on tässä ollut hieman joulukiireitä, mutta noh. Katsellaan joulun jälkeen, jos innostais.

225Tallilaisten pulina - Sivu 9 Empty Vs: Tallilaisten pulina Pe Helmi 01, 2013 6:33 am

Sinja


Hoitaja

Hei, joulu meni. Tammikuu meni. Missään ei tapahdu mitään? Miksi? Kuoliko tämä hieno idea jo heti alkuunsa?

Sanni? Annika? Jotain reporteesia tämän hetken tilanteesta?

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 9 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa