Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja

Ninolaisten kohtaamispaikka.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Tallilaisten pulina

+2
Latu
Sanni
6 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 10]

51Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 11:23 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

IRL-heppatouhuja harrastelen nykyään vähän harvempaan (käyn lähinnä kavereiden hevosia ratsastamassa), mutta tammikuussa olis tarkotus alkaa vuokrailemaan yhtä pienempää suokkia tai vaihtoehtoisesti ottaa yksi 6v pv-ruuna puoliksi ylläpitoon omistajan kanssa tuohon lähitallille.

52Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 11:33 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Tarhaloukkaantumisesta tuo tamma toipuu nyt 2013 kesäkuuhun asti, sitten lähtee. Kesän jälkeen sitten voisin harkita ylläpitoa tai toista kuntoutetta, Ruotsista tai Virosta saattaisi löytyä hevosta käyttöön. Suokin kanssa pärjäilen kuitenkin pitkään, onneksi siitä sain vakihevoskaverin

53Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 11:34 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Itse taaskin himoaisin tänne jotain erikoisväristä hevosta, tuplavoikkoa tai hämmentävää kirjavaa tai jotain ihan outoa comboa kuten vaikkapa hiirakontuplavoikonkirjava... (musta+hallakkogeeni++kirjavuus+voikkogeenix2=<3333) Näin väriharrastajana

Omat irl heppajutut menee onneksi ainakin nyt loistavasti (koputan puuta), oma pollemus on terve ja kehittyy koko ajan ja pääsen osaaviin käsiin ratsastamaan toisillakin hevosilla. Ratsastus, kuningaslaji!

http://www.latuntalli.webs.com/

54Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 11:44 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Miekin ehdoton värifriikki, ihania kaikki shamppanja- ja voikkovärit ja kirjavat, sen lisäksi isot merkit eritoten welsheillä on ihania, valkopäät ja läsit ja sabinokuviot <33

Hiirakontuplavoikonkirjava vois olla aika herkku, samoin esim. ruunikonpäistärikkö medicine hat :>

55Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 11:49 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Tai hopearuunihallakonvoikonkirjava... x__x Tosin alkaa menemään jo aivo solmuun kun alkaa miettimään että millaisia varsoja se sitten pyöräyttäisikään, varsinkin jos toinen osapuoli olisi sitten vaikkapa voikonhiirakko overo.

// Ja nyt vasta älysin, kiitos Annika Hödöttimen kehuista! :> Onhan se aika hieno nyt kun saanut harjankin kasvamaan taas.

http://www.latuntalli.webs.com/

56Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 11:58 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Mie kun oon aina pitänyt itteäni jonkun asteen väritietäjänä edes keskitasolla

Siun jänöset on sulosia kanssa :3

57Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 12:02 pm

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Hevosten (ja neitokakadujen :---)värit menee vielä aika loogisesti meikästä, toisin kuin sitten kanien, koirien jne. väreistä en tiedä paljon mitään. Vaikea elämä.

Onhan ne, tosin oon onnellinen kun sain lempattua ne toiseen huoneeseen niin ei ole ihan joka soppi täynnä kaninkarvaa ja syötyjä papereita, terveisin pistettiin poskeen kaikki kela-paperit meikän laukusta jonka tarrakiinnityksen puput nähtävästi osasi avata.... :)))

http://www.latuntalli.webs.com/

58Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 12:10 pm

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

: D kivat. Meillä kissat karvaa kyllä tehokkaasti joka paikan, poikaystävä tosin allerginen kissoille *_* mutta pärjäävät tehokkaasti itekseen kun oon poissa, kunhan teen alueen jossa ei mitääään riskejä ~ ei oo helppoa B>

//ääääks kaikki hymiöt ei näy : D
//myöhään, Neye, mä tosiaan inhoan tätä, luojan kiitos kun hevostalli.net muuttui toiselle fontille :S



Viimeinen muokkaaja, Annika pvm Ma Marras 19, 2012 12:19 pm, muokattu 2 kertaa

59Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 12:13 pm

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Ugh sama juttu, kissat allergisoi, enkä voi muutenkaan oikein sietää kissoja -ovat ainoita eläimiä joista en vaan tykkää, samaan tahtiin kun äiti raahaa kissoja sisälle niin meikä heivailee niitä pihalle + uhkasin että jos tyttöystävä kehtaa muuttaessaan ottaa kissansa mukaan syömään meikäläisen linnun, saa hän joululahjaksi oikein lämpimät nahkarukkaset... :__D Olen kamala tiedän

http://www.latuntalli.webs.com/

60Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 12:18 pm

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Heh, mie en kissariippuvainen ole mutta eläinriippuvainen kyllä, ja kissat on mulle niin helppoja kun pärjää itekseen paremmin kun koirat, meillä ei ainakaan oo sitä seurallisinta laatua : D kyllä nuo on jo vanhoja, sitten kun päiviltä pääsevät (kyllä kuitenkin tärkeitä mulle, vaikka mitään parhaita ei olekaan), en ota uusia samanlaisia : D

Nääägh, mäkin haluan muuttaa poikaystävän kanssa yhteen >:S

61Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 12:21 pm

Reneth

Reneth
Hoitaja

Minäkin allerginen kissoille! Harmi vaan, että isosiskolla kaksi itämaista kissaa ja olis ihan kiva käydä niilläkin kylässä ilman, että on kuolemaisillaan. Toinen lyhytkarvainen, ei allergisioi hirveästi. Mutta odottakaapas kun tämä toinen herra pitkäkarva on samassa huoneessa niin johan alkaa hengitys vinkumaan ja silmät helottaa punaisina :<. Tykkään kyllä kissoista, mutta en jaksa alkaa mihinkään siedätyshoitoihin.

Mistä muuten johtuu, ettei kaikki hymiöt näy? o____O

62Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 12:24 pm

Sinja


Hoitaja

Koiraihminen henkeen ja vereen ilmoittautuu palvelukseen. Kissat ei sovi omaankaan mieltymykseen, poikkeuksena kaverin sfinxi, jossa on asennetta enemmän kuin monessa koirassa. Mies tosin myös allerginen kissoille, mutta onneksi koira ei allergisoi. En tosin tietäisi mitä tekisin ilman saksanpaimentani. Niin symppis olento tuo on.

63Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 12:30 pm

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Mäkin joskus mietin koiraa, nyt en todennäköisesti tule mitään ottamaan näiden kissojen jälkeen vaan keskityn taas täysillä hevosiin - saa tosin nähdä, toteutuuko lähimainkaan niin kuin piti : D en tiiä vielä, sen ajan murhe. Voi tosin olla että pääsevät eläkkeelle mun vanhemmille asumaan :> ja nyt sitten tiedä vielä että mitä tuo elämä tullessaan ja mitä vie mennessään.

Häiritsee kun ei näy, poistaa välimerkit o.o

64Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 12:33 pm

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Hymiöiden vammailu johtuu siitä, että estin nuo kamalat keltaiset hymiöt foorumilla ja siitä syystä ei näytä tavallisimpia hymiöitä: olkaahan siis luovia ja käyttäkää kaikkia muita kuin perusnaamoja! :'>

Itse olen myös allerginen kissoille, ja aika pahastikin. Mutta tässäpä yksi selviytymistarina: poikaystävällä täällä maalla neljä kissaa ja ensimmäisinä öinä sain nukkua nenä tukossa, silmät punaisina ja kurkku kutiavana. Nyt parin vuoden jälkeen ei oireita ole juuri mitään, ellei joku katti innostu raapaisemaan, jolloin haava turpoaa mellevästi. Muuten oon täysin siedättynyt mokommien olioiden pölylle! Jipii.

Sinjan kanssa sikäli samoilla linjoilla, koiraihminen olen ehkä hitusen enemmän. Varsinkin tämä Jaska on kyllä sulattanut sydämeni lopullisesti<3 Hölmö mikä hölmö ja vähän omalaatuinenkin, mutta aivan superihana. Poikaystävän koira siis, ja ai että, on ollut kyllä tapahtuman täyteinen puolisen vuotta tuon otuksen kanssa :''D

http://kumisaapas.net/ninovan

65Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 12:41 pm

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Oi, Jaska on ihana ♥ poikaystävä on kovasti kinunnut koiranpentua, mutta se vaatisi melkein jo yhteenmuuttamista. Ei siinä mitään ole, mutta (mua) pelottaa vähän sitoutuminen sillä tavalla pitävästi :<

Armeijaan lähtee täältäkin poikaystävä piakkoin, itkut tulee varmaan itkettyä, mitäs mä miehettömää tekisin kun en voi höpöttää virtuaalimaailman mullistumista kenellekään. \o/ menee silmät ristiin, öitä ihmiset :>!

66Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 12:51 pm

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Meikäläinen on sen verran kovasti aivopessyt tyttöystävää että vaihtaa kissansa johonkin kivaan koiraan, se kun tulee suuremmalla todennäköisyydellä toimeen tuon kakadun kanssa. : D Lintu on muutenkin kummallinen, se mm. hengaa jatkuvasti kanien kanssa ja möngertää lattioilla (sängyn ja sohvan alla esimerkiksi), syö heinää ja samoja tuoreruokia samasta kiposta kanien kanssa. Sitä saa välillä tapella pois kanien luota omaan häkkiinsä nukkumaan... identiteettikriisin paikkako?

http://www.latuntalli.webs.com/

67Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 1:01 pm

Sinja


Hoitaja

Jaska <3

Meillä on Oca Paimentimen kanssa on aina hauskaa. Ei siinä ole sitä noutajamaista vajautta, mutta tuo... Paimenvajaus on jotain niin sanoinkuvaamatonta. Saa vaan nähdä, mikä elukka meille seuraavaksi tulee. Koiran rodusta kun käydään kädenvääntöä. Mies tahtoisi bernin, mutten haluaisi toista sairasta rotua seefferin lisäksi.

Latun kakadu kuulostaa tosi symppikseltä. Iteki haluisin jonkun näkösiä tirppoja. Undulaatteja oli mutsilla joskus, mut niistäkin jätti aika. Tiedä häntä

68Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 1:08 pm

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Oi tuo Oca on tosi nätti, pakko sanoa! Itse tykkään hirveästi saksanpaimenkoirista, jos en koskaan borzoita (heikkous </3) saa hankittua niin moinen olisi kiva. :>

Papukaijat on tosi kivoja, Dexter on ihan pelottavan älykäs välillä plus mikään ei piristä pitkän päivän jälkeen yhtä paljon kuin se että joku tervehtii ennenku ehtii oveakaan avaamaan ja lentää heti ensimmäisenä olkapäälle kiehnäämään -ja siitä sitä ei sitten saa pois millään. c: Hirveän sosiaalinen, leikkisä ja fiksu lemmikki joten kannatan kyllä 100% linnun ostamista!

http://www.latuntalli.webs.com/

69Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ma Marras 19, 2012 8:32 pm

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Heh, minäkin voisin linnun pistää listaan : D mut kissat on oikeesti hauskoja, tai toinen meidän kissoista, siis, niin symppis halieläin... :3

70Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 1:46 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Hei ilmoittelen tässä, että vaihdoin nimimerkin, koska nyt tuntuu paljon kotoisammalta ja olen käyttänyt tätä ennen. Toivottavasti se ei ole ongelma. Koittakaa nyt iskostaa päihinne tuo uusi nicki tuon vanhan tilalle :-D.

eli nyt siis Neye ----> Reneth

71Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 3:06 am

Sinja


Hoitaja

Oca kiittää kehuista Omaakin silmää miellyttävä kompakti pakkaus, joka toistaiseksi on ollut mukavan tervekin. Surettaa vain saksanpaimenien nykytila ja se linjojen leimaaminen:

Nurr, oli kivan lyhyt koulupäivä ja pääsin kotiin, kun uhrasin viimeiset hilut bussiin. Nyt voisi muutaman asteen tsiikailla koulutehtäviä, jotta saisi niitäkin eteenpäin.

72Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 3:29 am

Reneth

Reneth
Hoitaja

Saksanpaimenkoirat on ihania <3 Tykkään. Ja islanninlammaskoirat. Kaveri hommasi sellaisen puoli vuotta sitten ja se osoittautui aivan ihanaksi persoonaksi. Että jos joskus otan koiran niin luultavasti issikan, saksanpaimenkoiran tai vinttikoiran. Ehkä kaikki kolme!

Jee, tänään tulee uusi tietokone ja piirtopöytä, joten sitten pääsen piirtelemään kuvia :]

73Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 3:31 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Mut näkee isompana tästä :>

Sinjalla ihanat hiukset, oi <3! Äsken palasin koulusta, olo on ihana kun on loppupäivä aikaa vaan chillailla. Paitsi että kolmelta sitten tallille :S

74Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 3:37 am

Sinja


Hoitaja

Ihanaa, että joillakin on vielä positiivinen asenne noita seeffereitä kohtaan. Ihan hirveästi meitäkin kritisoidaan ja vältellään yms. Sääli sinällään, että saksanpaimenia on ihan liikaa kädettömillä ihmisillä (ei sillä, ettenkö tuntisi itseäni kädettömäksi, mutta koira on kuitenkin kutakuin hanskassa).

Annikalle kiitos kehuista <3 Nykyään... Nämä on puff. Pitäisi varailla aikaa kampaajalle, jotta saa hiuksista puolet pois ja voisi kotosalla värjätä. Nyt kun uppoaa miltei kolmepurkkia, kun ne on niin paksut ;____;

75Tallilaisten pulina - Sivu 3 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 4:50 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Törkeästi skippaan kaikkien viestit, mutta tulen vain huutelemaan tähän väliin että olen tänään treenaamassa ja pänttäämässä matematiikkaa, joten tulen kunnolla piipahtamaan vasta ihan iltasella! <:

http://kumisaapas.net/ninovan

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa