Latu, mitä sä muiden tarinoita kyyläät, omas on mahtavia 8> ja kuvat kanssa, hitto vie kun ärsyttää, mie en oo noin hyvä Kommentoikaa kaikessa rauhassa mun raapustuksia myöskin :)! Laitoin heti sähköpostia = äkkirakastuminen tekkeihin.
Kaikilla tosi kivoja tarinoita, en meinaa pysyä perässä Koska inhoan tätä fonttia jolla kirjotetaan tarinat laatikkoon, kirjotan ne etukäteen wordilla (ainoo vaan että kappalejaot joutuu tekemään uudelleen), se oikolukee ne kätevästi samalla. Ehkä sekin on yks syy, en mä tätä nyt niin syvästi inhoa :3
Muhahahahaa, nyt rupeette kirjottamaan niin pääsen arvioimaan >;D Lukekaahan munkin tarinoita myös ja kysykää jotain, on niiiin tylsäääääää tälleen "yksin", tuntuu että ootte kaikki muut jo ihan mukana talliporukassa :"D puolentoista tunnin puhelun jälkeen on aika tyhjä olo, vaikka ei mitään traagista oo käynytkään. Heppajuttuja, heppajuttuja 8D!
Mä tuun kyllä stalkkaamaan teidän tarinat kanssa, oottakaa vaan (ja tähän joku murhanhimonen hymiö :D)! Indistä teijän on vaikeempi tietää kun sillä ei vielä ole sivuja/kuvia, mutta esittelytekstin lukaistessa löytää hevosesta jotain tietoa :3 että lukemaan, lukemaan :DD!
Hei, linkatkaa teidän pärstät jos sellasia omistatte netissä, miekin voisin tohtia linkata omani jos tarpeeks moni innostuu :> en oo ainoo... ehe.