Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Virtuaalitalli Ninovanin Tallikirja

Ninolaisten kohtaamispaikka.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Tallilaisten pulina

+2
Latu
Sanni
6 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 10]

76Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 7:00 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Ja meikäkin on hiljaiselolla illasta, aamulla pitäisi seitsemältä lähteä ajamaan viimeistään joten jos KERRANKIN kävisin aikaisin nukkumaan...

http://www.latuntalli.webs.com/

77Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 8:03 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Mä yleensä oon sängyssa ajoissa mutta kaksi seuraavaa tuntia menee kännykällä virtuaalipuolta seuraillen :'D

Sain näin tallilta palatessani huomata, että se mun suokkiruunaratsuni on sitten vähän kovasuisempi tapaus. Ei mikään paha asia sinänsä, ei se päälle jyrää, mutta tarvitsee reilusti puolipidätettä jotta pysyy kunnolla muodossa. Tavallista uralla kaahailua voi harrastaa ihan rauhassa, mutta kouluradalla oikean muodon hakeminen on vähän hankalampaa :S Kaipa se tuon herkkäsuisen otuksen jälkeen on totuttava : D

Matikasta tuli mieleeni teidän lempi"aineet" "koulussa"? Musta on jotenkin outoa kutsua kouluksi, kun käsitän kouluksi vaan ylä- ja ala-asteen :> Mie tykkään kaikesta kyllä, sillä mittakaavalla mitä koulusta voi enimmillään tykätä :S

Peeäs joku = minä on ihan liekeissä Indin kuvasta ja sivuista : D

78Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 9:02 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Kaikista pakollisista aineista tykkäsin toisella asteella kemiasta ja fysiikasta, ammatillisissa aineissa tykkäsin jostain kumman syystä kulttuurihistoriasta -kukaan ei ikinä arvaisi noita kolmea meikän suosikkiaineiksi, mutta niin vain on. : D Ei kukaan arvaisi sitäkään että kotona luen varsinkin kvanttimekaniikkaa ja kosmologiaa, vaikka jälkimmäinen meneekin yli hilseen. En mä silti vaan ikinä voisi opiskella mitään korkeampaa tutkintoa, mutta näin omaksi iloksi on kiva yrittää viisastua...

http://www.latuntalli.webs.com/

79Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 9:12 am

Sinja


Hoitaja

En tiedä, kuinka validihenkilö olen vastaamaan tähän, mutta datanomi tässä hyvää iltaa ja tykkään koodata ja käsitellä kuvia, joten ilmeisesti se lasketaan suosikkeja. Yläasteella mul oli hieman.. Hmm. Mielenkiintoinen suhtautuminen kouluun, mutta äikkä on ollut aina lähellä sydäntä.

80Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 10:04 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Äh, oonkohan mä turhankin hyväuskoinen?

En tiedä onko reilua täällä vuodattaa, mutta koen asian nyt tällähetkellä sen verran inhottavaksi, että inhottava olen minäkin. Yhteydenottoja on tullut lukuisia (koskien Ninovania) jo ennen avajaisia, ja olen nähnyt paljon vaivaa ihmisten eteen. Otan aina ehdotukset avosylin vastaan ja innostun jos joku muu innostuu jostain kehittelemästäni. Annika on ihana esimerkki tällaisesta hyväntuulisesta ja ihanasta tytöstä, joka rohkeasti otti yhteyttä yksityisasian tiimoilta c: !

Mutta mutta. Nyt sitten, kun vaivaa on nähty ja kaikki on suunniteltu ja on pulistu ja pälisty sähköpostin välityksellä varmasti yli sata viestiä, tuleekin muutamien päivien hiljaiselon jälkeen: ei enää kiinnosta. Okei: ymmärrän jos tulee suunnitelmia, kiinnostus laskee tai muuta vastaavaa, mutta.. c'moon? Siis eikö tätä asiaa olisi voinut sitten ensi-innostukseltaan harkita, tai aloittaa sitten vaikka pienemmästä jutusta. Sivut piti tehdä, kuva piirtää, tiedot kehitellä.. Ja vain sen takia, että saisin kuulla kun kaikki on valmista, ettei enää ole resulsseja olla mukana koko hommassa. Pentele kun ketuttaa.

Toisaalta, olen aina ollut tällainen ihmisiin uskova pöhlä, eikä ole ensimmäinen kerta kun näen vaivaa turhan takia. Tässä ei nyt siis ole mitään henkilökohtaista, kokonaisuudessaan tapaus vain pistää ärsyttämään. Joten: meillä on nyt Ninovanin ensimmäinen kasvattikaupan, kuvineen! c:

http://kumisaapas.net/ninovan

81Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 10:09 am

Sinja


Hoitaja

Voi Sanni, ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu. Välillä vain käy, hassusti.

Minuahan varsuli kiinnostaisi enemmän kuin... Tarpeeksi? Mutta en koe omaavani tarpeellista piirtotaitoa omatakseni ninovalaisen ihanan pikkuvaavin </3

82Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 10:12 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Sinja, sillä on kyllä vauvakuva jo valmiina! ;D Ja jep, tottahan se on. Turhauttaa vain D:

http://kumisaapas.net/ninovan

83Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 10:13 am

Sinja


Hoitaja

Sanni, nokunnnn! Sie ja siun mustangit hurmasivat minut ihan kympillä :3 Haluisikko sie kertoo varsasta enemmän? (Ja tähän kohtaan sinun kuuluu kieltää ja todeta, etten ole sopiva koska :3)

84Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 10:15 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Voi kiitos Sanni :)!

o.o jotenkin tyhmää kuvitella että tämmöstä tapahtuu, vieläpä kun uskon että oot homman eteen oikeesti uurastanutkin, kuten sä munkin kanssa teet ja näät vaivaa siihen, että muut jaksaisi tätä tehdä :> Vaikka mäkin aika tyhjästä miettimispohjasta sulle viestiä kalautin, en kyllä turhaan oo sitä tehnyt. Kiitos kun oot mun eteen jaksanut/jaksat uurastaa <3!

Mullehan kasvatti kelpaisi ihan tositosihyvin, samoin jos on kuvaakin valmiina jo :3 että jos vaan onnistuu ja luotat muhun sen asian tiimoilta, niin kyllä kelpaa ja voidaan sopia, jos joku ei koe oikeudekseen varsaa itselleen lunastaa - onhan mulla jo Indi : D! Innostuin enemmän kuin hyvin mustangeista ylipäätäänkin, joten näiltä suunnin vaavi saisi hyvän kisakodin aktiivista meininkiä :>!

Paitsi siis jos Sinja tuon ottaa, niin sitten ei, kyllä tännekin mainiosti kelpaa, en vaan ehtinyt ajoissa tarjoamaan >8> : D

85Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 11:10 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Haha, mulla kävi samoin. Mustangit on ihan superihania<3

Elieli. Rajan on Kenda ja Wambleen varsa, väri on vielä sumplittavissa (molemmat vanhemmista voikkoja..). Aikalailla siis potentiaalinen poni esteratsastukseen tulossa, siihen hyvät edellytykset vanhemmiltaan! Ori tosiaan sukupuoleltaan, luonne vielä täysi arvoitus (tosin pystyn sähköpostista kaivamaan osviittaa siihen, jos joku halajaa mahdollisesti enemmän tietää). Sivut löytyy osoitteesta: http://kumisaapas.net/ninovan/rajan.htm

Annika, tottakai mä nään eteesi vaivaa, on ihana saada aktiivisia tallilaisia tänne! c: Kunhan nyt huomenissa pääsen taas koneelle, jossa on piirtopöytä, piirtelen Indin kuvan jotta saadaan se tonne yksityisiin. Ja ton Rajanin omistajuuden suhteen saatte aikalailla keskenänne sumplia, ellen sitten tarjoa sitä ihan yleisesti? Mitä mieltä ootte? Saataisiin lisää porukkaa ja lisää mustangeihin hurahtaneita ihmisiä :'D

http://kumisaapas.net/ninovan

86Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 11:25 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Jeps, Sanni, kiitos, jään innolla odottelemaan <3 sie se sitten olet ihana :3!

Sinja, no voi kääks, mie ottaisin ton niiiiin mielelläni : D uskon että säkin, mites tehään :>? Onhan se hienoa saada lisää hurahtaneita harrastajia, mutta silti Rajan olisi ihana pitää omana hevosenakin (yleisessä myynnissä löytyisi varmaan miljoona ostajaehdokasta ;>) kun en Indistä kasvattia halunnut tulevien varsojen varalle : D joka tapauksessa täältä voi jompi kumpi varmaan toista varsaa kysellä jos tämän kanssa ei onnista, eli haluatko itelles vai otanko mä vai yleiseen myyntiin : D? Sanni voi toki myyntiin hevosen potkaista jos tahtoo, mie en ole mikään sitä määräämään, kelpaa mainiosti tännekin :3

Huomista odotellen... hih

87Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 12:10 pm

Sinja


Hoitaja

Noo, mä voin luovuttaa tän kamppailun ihan suosiolla. Enköhän minäkin saa jossain vaiheessa oman ninovalaisen(toivottavasti) joten... Annika ja Tanttu, joka yksäreitse otti yhteyttä, niin tapelkoon. Minä jään odottelemaan omaa mustangipalleroa.

(köh, en elättele toki toivoa Linnun vaavista, köh)

88Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 12:19 pm

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Mäkin annoin luovutusvoiton, pääskööt Tanttu Rajania kaitsemaan :>

Vaan älkää pelätkö, mä kyllä tulen vaavia kinuamaan myös! Jos jotain alustavasti kiinnostaa, saatavilla olisi Bondi x Indi - vatsa halukkaalle :)! Indille tulee sivut + kuva tod. näk. tällä viikolla ja kyseessä on siis upea 150 cm korkea rautiaankirjava, kuumapäinen kenttämustangineiti - taso upeat He A, 120 cm & 115 cm ja kenttäradoille/-ja esteisiin loistava hevonen olisi varsasta tulossa, mutta oikeastaan vähän kaikkeen käyttöön :3 vielä ei ole virallista ja Sanni sovitaan sitten tarkemmin asioista ennen tätä : D varsa ei ole mikään pakkoteetetty, jos joku teistä tämän tahtoo niin sähköpostia/yksityisviestiä mulle ja/tai Sannille.

Öitä -o-!

89Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 12:24 pm

Sinja


Hoitaja

Annikankin tarjous on hirmu houkutteleva, mutta ehkä odottelen siihen asti, että tamman koko persoona näkyy, ennen kuin lähden yhtään mitään itselleni haalimaan

Hö, kaikki lähtee ja mä tuskailen vielä ton hoitokertomuksen kanssa, kun kun kun, se tökkii. Se ei ole toimivaa ja sujuvaa ja sinjamaista. En tykkää :c

90Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ti Marras 20, 2012 2:53 pm

Reneth

Reneth
Hoitaja

Hei, täällähän on pölisty paljon juttuja!
Kävin maksamassa uuden tietokoneen ja haen sen huomenna liikkeestä. Sitten pääsee ehkä piirtelemäänkin kuviakin : ).

91Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 21, 2012 6:08 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Reneth, odotan kuvia innolla :>!

Tänääään on hyvä päivä, kuvien suhteen siis : D. Kyllä nyt piakkoin on pakko mustangivauvaa tulla Sannilta kyselemään + mahdollista varsakuvaa, oma piirtotaito kun on vähän jäissä.

Josko sitä innostuis turinoimaan.

92Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 21, 2012 7:25 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Huh huh mikä päivä.

Kokeita saatu takaisin, tehty taas yksi ja olen tuntenut itseni kerjäläiseksi käydessäni kinuamassa vaatteita jokaikisestä liikkeestä jonka tiedän kuvattavaksi opinnäytetyötäni varten. Kyllä sitä taas osaa arvostaa muita kuin suuria massaketjuja, jotka eivät osaa tulla vastaan vaikka kyseessä olisi innokas opiskelija joka tarvitsi _yhdeksi päiväksi_ vaatteita lainaan. Jessus!

Nyt painelen vastaamaan tarinoihin, heittelmään uutta tuntia kehiin sekä yleisesti päivittelemään. Työtä on niin paljon että ihan tässä hiki puskee pintaan.. :'D

http://kumisaapas.net/ninovan

93Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 21, 2012 7:28 am

Tintti



En malta enää. Tuun sanoo kaikille moi tännekin! Hahmoseni ovat melkein valmiita, kohta keskityn niihin taas

94Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 21, 2012 8:15 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Moi, Tintti : )!

Hittolainen kun jännittää sen kuvan kanssa : D. Pakko oli tunnillekin änkeä, tehdäänkö Sanni niin että sovitaan nyt pikapikaa ne Indin statsit vaikka yv/mailitse, jotta sitten tunnista saadaan sopivasti ne statsit :3? Varastoonkaan ei pitkäksi aikaa viitsisi tätä jättää...

Ja Sinja, ilmoittele ihmeessä jos kiinnostaa, laittelen tänne uudelleen jotain infoa kun Indin sivut + kuva saadaan valmiiksi tuolta esittelytopickista voi jotain luonneosviittaa löytää, jos jaksaa käydä kurkkimassa, ehkä kuitenkin hyvä odotella ihan niitä sivuja ja luonteita virallisestikin ennen kuin mitään päätöstä tekee :>

95Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 21, 2012 8:33 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Annika, joo onnistuu! Itseasiassa nyt taitaa käydä niin ikävästi että koska anniskelupassi ei mennyt lävitse ja joudun kituuttamaan itseäni lukemalla nyt muka ahkerasti alkoholilakia, ei Indinkään kuka valmistu vielä tänään vaikka toisin lupailin D: Äsh. Teen nyt niin, että luen hetken ja aloitan sitten Indin kuvan.

http://kumisaapas.net/ninovan

96Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 21, 2012 8:43 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Eipä tuo mitään, jos vaikka linet saat tänään tehtyä niin laittele sähköpostiin tai yksityisviestinä : )!

97Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 21, 2012 8:47 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Alrighty! c:

http://kumisaapas.net/ninovan

98Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 21, 2012 9:22 am

Annika

Annika
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Hei muuten, lähettelin noita "kaveripyyntöjä" teille (Sanni, Reneth, Sinja, Latu, Tintti, Veera, Kuisma, Fluttershy) joten jos sitten käytte hyväksymässä/hylkäämässä kun kerkeätte tai haluatte tai jaksatte :)!

99Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 21, 2012 9:44 am

Latu

Latu
Hevosenomistaja

Kiitos Annika, käyn hyväksymässä! : )

Hieno tunne kun on ihan liian väsynyt ja sitten hevosella on jokin, liikuttaja soitti että Haddin peräpää on ihan jäykkä ja itse pelkään että sillä on lomapäivien ansiosta nyt lievä lannehalvaus -ja kun en tosiaankaan jaksaisi itsekään edes suihkuun raahautua kun kuudesta asti poukkoillut ja ajanut pitkää matkaa niin tämähän tästä vielä puuttuikin. -n- kd<ksölasjaksöasadsaa

http://www.latuntalli.webs.com/

100Tallilaisten pulina - Sivu 4 Empty Vs: Tallilaisten pulina Ke Marras 21, 2012 9:48 am

Sanni

Sanni
Tallinomistaja
Tallinomistaja

Haddille paranemisia, voi poni parkaa >:
/ Ja Ladulle myös jaksamisia!

http://kumisaapas.net/ninovan

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa