Äh, oonkohan mä turhankin hyväuskoinen?
En tiedä onko reilua täällä vuodattaa, mutta koen asian nyt tällähetkellä sen verran inhottavaksi, että inhottava olen minäkin. Yhteydenottoja on tullut lukuisia (koskien Ninovania) jo ennen avajaisia, ja olen nähnyt paljon vaivaa ihmisten eteen. Otan aina ehdotukset avosylin vastaan ja innostun jos joku muu innostuu jostain kehittelemästäni. Annika on ihana esimerkki tällaisesta hyväntuulisesta ja ihanasta tytöstä, joka rohkeasti otti yhteyttä yksityisasian tiimoilta c: !
Mutta mutta. Nyt sitten, kun vaivaa on nähty ja kaikki on suunniteltu ja on pulistu ja pälisty sähköpostin välityksellä varmasti yli sata viestiä, tuleekin muutamien päivien hiljaiselon jälkeen: ei enää kiinnosta. Okei: ymmärrän jos tulee suunnitelmia, kiinnostus laskee tai muuta vastaavaa, mutta.. c'moon? Siis eikö tätä asiaa olisi voinut sitten ensi-innostukseltaan harkita, tai aloittaa sitten vaikka pienemmästä jutusta. Sivut piti tehdä, kuva piirtää, tiedot kehitellä.. Ja vain sen takia, että saisin kuulla kun kaikki on valmista, ettei enää ole resulsseja olla mukana koko hommassa. Pentele kun ketuttaa.
Toisaalta, olen aina ollut tällainen ihmisiin uskova pöhlä, eikä ole ensimmäinen kerta kun näen vaivaa turhan takia. Tässä ei nyt siis ole mitään henkilökohtaista, kokonaisuudessaan tapaus vain pistää ärsyttämään. Joten: meillä on nyt Ninovanin ensimmäinen kasvattikaupan, kuvineen! c: